Reklamacje

🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI🔽

W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.


W zależności od marki, mamy do dyspozycji
trzy różne serwisy napraw:  

▶️ sklepu zetime.pl

▶️ producenta

▶️ dystrybutora

O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta.

1. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS zetime.pl⚙️

Nasz serwis obsługuje reklamację zegarków:

  • G.Rossi (zegarki kwarcowe)
  • Giewont (zegarki kwarcowe oraz Smartwatche)
  • Rubicon (smartwatche)
  • Paul Lorens
  • Casio Edifice
  • Perfect
  • Michael Kors
  • Diesel
  • Tommy Hilfiger
  • Hugo Boss
  • Emporio Armani
  • Daniel Wellington
  • Maserati
  • Testarossa
  • Jordan Kerr
  • Adexe

UWAGA !!! WAŻNE!!!

Wymagamy, aby reklamowany produkt był dostarczony do nas w czystym stanie tj, wszelkie zabrudzenia, powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd) powinny zostać usunięte z tarczy, koperty, denka oraz paska czy bransolety.

Smartwatch przesłany w ramach reklamacji powinien zostać dostarczony z kablem ładującym.

Reklamowy produkt należy przesłać na adres:

Marcin Pacer - SERWIS

ul. Jana Kilinskiego 8d m8

95-200 Pabianice

2. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS PRODUCENTA⚙️

W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:

 

▶️SERWIS CENTRALNY G.ROSSI◀️
(dotyczy tylko smartwatchy)

📞 tel: 881 202 131

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail:  serwis@grossi.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️

 

📞 tel: 881 202 277

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail: serwis@gravitywatch.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY◀️

ALBATROSS

BISSET

RUBICON (zegarki kwarcowe)

 

📞 tel:  32  244 32 42  wew 24

Pon - Pt:  8:00 - 16:00

 

KARTA GWARANCYJNA

Klient  otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki.

W pierwszej kolejności serwis ustala problem telefonicznie ponieważ w wielu przypadkach jest w stanie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.

3. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS DYSTRYBUTORA⚙️

Zegarki CASIO G-Shock


Reklamacja zegarków tej marki zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient  otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki.