Reklamacje
🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI🔽W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.
W zależności od marki, mamy do dyspozycji
trzy różne serwisy napraw:
▶️ sklepu zetime.pl
▶️ producenta
▶️ dystrybutora
O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta.
1. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS zetime.pl⚙️
Nasz serwis obsługuje reklamację zegarków:
- G.Rossi (zegarki kwarcowe)
- Giewont (zegarki kwarcowe oraz Smartwatche)
- Rubicon (smartwatche)
- Paul Lorens
- Casio Edifice
- Perfect
- Michael Kors
- Diesel
- Tommy Hilfiger
- Hugo Boss
- Emporio Armani
- Daniel Wellington
- Maserati
- Testarossa
- Jordan Kerr
- Adexe
UWAGA !!! WAŻNE!!!
Wymagamy, aby reklamowany produkt był dostarczony do nas w czystym stanie tj, wszelkie zabrudzenia, powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd) powinny zostać usunięte z tarczy, koperty, denka oraz paska czy bransolety.
Smartwatch przesłany w ramach reklamacji powinien zostać dostarczony z kablem ładującym.
Reklamowy produkt należy przesłać na adres:
Marcin Pacer - SERWIS
ul. Jana Kilinskiego 8d m8
95-200 Pabianice
2. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS PRODUCENTA⚙️
W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:
▶️SERWIS CENTRALNY G.ROSSI◀️
(dotyczy tylko smartwatchy)
📞 tel: 881 202 131
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@grossi.pl
▶️SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️
📞 tel: 881 202 277
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@gravitywatch.pl
▶️SERWIS CENTRALNY◀️
ALBATROSS
BISSET
RUBICON (zegarki kwarcowe)
📞 tel: 32 244 32 42 wew 24
Pon - Pt: 8:00 - 16:00
KARTA GWARANCYJNA
Klient otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki.
W pierwszej kolejności serwis ustala problem telefonicznie ponieważ w wielu przypadkach jest w stanie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.
3. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS DYSTRYBUTORA⚙️
Zegarki CASIO G-Shock
Reklamacja zegarków tej marki zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki.